tirsdag 1. februar 2011

Nytt og bedre liv ja!

Mediefaget på skolen vår består i å skrive innleveringer. Lange innleveringer...
Fra høsten og til januar (1. termin) var innsatsen nokså dårlig, og jeg gjorde nesten ingen innleveringer så endte med å koke i sammen noe kjapt, og leverte innleveringene i januar. Innleveringer som skulle vært ferdig i september/oktober.. Siden vi har en überfet lærer så gikk det bra (:
For å skryte noe sykt av meg selv har jeg vært sinnssykt flink i 2. termin, og levert ALLE innleveringene til rett tid (vel, det har bare vært én, men det er en start på mitt nye og bedre liv!)
Sitter forresten ved arbeidspulten nå, og prøver faktisk å gjøre noe! Guttungen som sitter til høyre for meg er snart 18 år på papiret, men nærmere 3 i hodet. akkurat nå har han latterkrampe etter å ha slept den suseren utover arbeidsrommet!
Gris.
Jeg legger ved en ganske så syk filmsnutt jeg kom over her i dag, slik at bloggen ikke består av kjedelig tekst.

5 kommentarer:

  1. RÅÅÅÅÅ film! :D

    SvarSlett
  2. Når du har øvd inn de samme tricksa, skal Reezer få i oppgave å filme det. Tar dere utfordringa? Gratulerer med 1 stk. innlevering OG oppretta blogg, forresten.

    SvarSlett
  3. Haha, jo takk ;)
    Vel, det kan vel bli en hard oppgave å bli så dreven som han :)
    Kanskje jeg burde ta hintet når jeg får gratulasjon av læreren når jeg klarer å levere en innlevering innen fristen?? ;)

    SvarSlett
  4. Hørtes ikke så dumt ut det der. Lykke til Kjetil!

    SvarSlett