onsdag 9. februar 2011

Mediafaget - Ikke bare skriving!

Tross mange og lange oppgaver er det også en del hygge i mediefaget. Gøy er det når folk går fra PC og kommer tilbake med 20 nye statuser. Facerape! :)
En annen glede i disse dager er at vi kan velge om vi vil lage en film o.l. eller om vi vil droppe det. Det geniale er at uansett hvor dårlig det vi lager er, så teller det positivt! Ikke feil!
Gleden sto høyt i taket da Even og Carl ville ha meg med på å lage en film. De hadde allerede begynt på manuset, og når jeg leste det fikk jeg virkelig trua :D
Til helga skal scenene spilles inn, så da får vi se om det blir ett bra resultat ;D
(Det skal legges til at Tor Ivar også er med på filmen)


Filmen er inspirert av Paranormal Activity, så blir vel noe ala det her:

4 kommentarer:

  1. Gleder meg virkelig til å se resultatet! Jeg er også spent på å se hvordan dere kommer til å bruke Paranormal Activity for å lage filmen. Hva der kommer til å bruk av effekter osv.!

    SvarSlett
  2. Lykke til a, gutta! :D Likte måten du hadde redigert bildet på også, det var litt sånn smålig awesome, faktisk! :D

    SvarSlett
  3. Jeg ser fram til resultatet. I mens får jeg sørge for å holde trykket oppe og pushe deg til å skrive noen kloke tanker på bloggen.

    SvarSlett